ORTAK SINAV SONUÇLARININ BİLDİRİLMESİ
Ortak sınavların sonuçları Bakanlık tarafından, sınav takviminde belirtilen tarihlerde e-Okul sistemine işlenecektir.
Öğrencilere sınav sonuç belgesi ayrıca gönderilmeyecektir.
ORTAK SINAVLARIN GEÇERSİZ SAYILACAĞI DURUMLAR
Ortak sınavlara giriş şartlarını taşımadığı hâlde öğrencinin sınava girmesi,
Cevap kâğıdının dönüş sınav güvenlik torbasından çıkmaması, zarar görmüş ya da eksik çıkması,
Öğrencinin herhangi bir öğrenciden ya da dokümandan kopya çektiğinin sınav görevlilerince tespit edilmesi,
Başka öğrencinin sınav evrakının kullanılması,
Öğrencinin yerine başkasının sınava girmesi,
Her türlü bilgisayar özelliği bulunan cihazlar ve saat
fonksiyonu dışında özellikleri bulunan saatler ile cep telefonu,
telsiz vb. iletişim araçları ve defter, kitap, sözlük, hesap cetveli
gibi araçları sınav anında öğrencinin yanında bulundurması,
Dönüş sınav güvenlik kutuları dışında posta ya da farklı bir yolla sınav evrakı gönderilmesi,
Cevap kâğıdı değerlendirilirken aynı sınıfta oturan
adaylarının sıraları dikkate alınmaksızın yapılan kopya analizi
sonucuna göre ikili/toplu kopya tespit edilmesi,
Sınav evrakına zarar verilmesi (soru kitapçığını, cevap kâğıdını
yırtmak, teslim etmemek ve benzeri) durumlarında Millî Eğitim Bakanlığı
Merkezi Sistem Sınav Yönergesi'nde belirtilen sınav kuralları ihlal
edildiği için sınav görevlilerinin ve yetkililerin tuttuğu tutanaklar da
dikkate alınarak öğrencinin sınavı geçersiz sayılacaktır.
Ortak sınavı geçersiz sayılan öğrenciler mazeret sınavına alınmayacaktır.
ORTAK SINAVLARA İTİRAZ
Sonuçlara yapılacak olan itirazlar, sonuçların
http://www.meb.gov.tr (e-okul sistemi) internet adresinden
yayımlanmasından itibaren en geç beş takvim günü içinde yazılı olarak
YEĞİTEK'e yapılabilecektir.
Faksla yapılan itirazlar dikkate alınmayacak ve cevaplanmayacaktır.
Her ders için yapılan itirazların incelenmesi için
öğrenci velisi tarafından T.C. Ziraat Bankası Başkent/ANKARA şubesi,
Türkiye Vakıflar Bankası Ankara Merkez şubesi ve Türkiye Halk Bankası
Küçükesat/ANKARA şubelerinden herhangi birine, "Kurumsal Tahsilât
Programı" aracılığıyla 10 TL (On TL KDV Dahil) yatırılması
gerekmektedir. İtirazın haklı bulunması halinde ücreti iade edilecektir.
İtiraz ücretini yatırıp banka dekontunu itiraz dilekçesi ile
birlikte göndermeyen öğrencilerin başvuruları dikkate alınmayacak ve
cevaplandırılmayacaktır.
İtirazların cevaplanmasında YEĞİTEK gelen evrak kayıt tarihi dikkate alınacaktır.
Süresi geçtikten sonra yapılan itirazlar ile öğrencinin T.C.
kimlik numarası belirtilmeyen, banka dekontu eklenmemiş, imza ve adres
bilgisi olmayan dilekçeler dikkate alınmayacak ve
cevaplandırılmayacaktır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder